11.11.09

APA NAK JADI BLOGGER PRO PAS NI....


Masa ini blogger pro BN sedang memerhatikan kita yang sedang bercakaran sesama kita...dia melihat dan sesekali jika ada peluang dia masuk dan keluar semula sesudah buat kacau ...sambil duduk melihat kita sedang bercakaran...sambil ketawa sesama dia...
sakitnya hati aku.... Puncanya semua orang tau...tak perlu diterangkan....
..........................................................
Kalau kita ada pendapat yang menongkah arus dalam parti kita harus berbincang sesama dalam jamaah dulu ...bukanya melalui media...buat kata sepakat , jemaah bukan hak kita ..ia hak orang ramai yang cintakan islam..kalau setuju semua,kita menongkah arus...selagi tak melangar hukum kita ikutlah..dan jika sebaliknya, kita terpaksa akurlah....buat macamana dah itu keputusan..... dapat keputusan baru keluar kemedia....

...............................................................
Aziz Bari tu...bagus ...dia cerita benda dalam kajian dia...............dan kita percayakan dia.......bagi saya yang salahnya mengapa dia membuat kenyataan melalui umum...patutnya buat kenyataan melalui jemaah dan secara tertutup.......

....................................................

Baiah...ni...dah lama ada dalam orang-orang umno dan ada daman pekida dan geng 30.kita tak usik pun...orang-orang pekida dan 30 semua dah tau ....yang tak masuk dalam kumpulan ni tak usah nak campur atau komen..senyap jer...benda tak tau jangan cerita....


Dalam 3 perkara ini ...rumusanya kerana bercerita secara umum ....dan apabila kita bercerita melalui umum ia akan jadi "FITNAH" dan akibatnya ...ini yang terjadi....
tak pasal-pasal sesama blogger bertelagah.......

ADAKAH INI TANDA-TANDA PAS AKAN........................




1 ulasan:

anak muallaf berkata...

Salam penoreh Getah,
Akak setuju dengan N3 kali ni..Sekarang ni krisis yang melanda PAS ialah orang PAS yang menjatuh PAS.

Orang UMNO baru cuit sikit je..Kita dah bersilat sakan sebab latah..

Nanti pergi rumah akak tinggalkan gambar basikal tu pada folowwers akak ye..Antik la basikal tu..Dah lama akak tak nampak basikal tua..

RAKAN BLOGGER