10.3.10

AKU MENYAMPAH ( MELUAT )

PERTAMA.
Dia ni manusia ......yang mengucap duakalimahsyahadat macam kita juga.....
Tapi naluri ini terlalu sukar untuk bercerita yang baik-baik tentang dia ni.....
Jadi rumusanya kita jangan bercerita apa-apa perkara tentang dia ini dalam blog kita....tak usah layan ..lagi kita layan ..lagi naik tocang ia.........
Pas jangan sesekali buat bayangan nak ambil dia masuk dalam Pas....
Ulasan Tuan Ibrahim Tuan Man dan Ustaz Nasarudin Tantawi pun saya dah meluat....kerana dia buat ulasan ada bayangan untuk masuk dalan Pas.
Sudah...sudahlah.....





KEDUA
Ini satu lagi hal....
Saya orang kampong dari pada saya kecil sehingga saya ada cucu air inilah yang saya selalu beli jika badan saya rasa panas atau demam...
Kebelakangan ini kalau saya minum tiga botol pun tak jadi apa-apa...
Hilang haus jer.....
Kalau benarlah penjual ini menipu dengan mengisi air paip saja memang dia ini ba*i betul ...
Marah sunguh aku....kena tipu hidup-hidup.....dahlah harga Rm2.20 sebotol...
Aku tak halal duit aku dunia akhirat....
Aku sumpah merana 7 keturunan......
Itu pun sekitanya benar dia menipu..........
Tapi mengapanya ......tak sejuk pun apabila saya minum tak macam dulu-dulu....

Tiada ulasan:

RAKAN BLOGGER