13.9.09

BENNER RAMADHAN PAS HILANG

Samseng umno sudah masuk dalam felda Chini.....
Sempena lawatan Perdana Menteri Malaysia Najib Tun Razak ke Chini, 6 daripda 7 "benner"sambutan ramadhan hilang yang terpasang dikawasan Felda Chini.Tidak mungkin kepala lembu yang mencuri lantaran benner tersebut ada lambang PAS.
Orang yang mengambil adalah orang-orang yang tidak bertamadun,sekiranya ia bertamadun dan tidak takut pada bayang-bayang mereka tidak akan bertindak demikian.
Saya berharap pehak Pas Pekan memanjangkan perkara ini ....kerana perkara ini serius walau pun nampak kecil,ini adalah harga diri kita sebagai satu jamaah PAS...

Pada Blogger Dunchini tolong siarkan gambar benner yang masih ada ,adakah ia tertulis "antaltuya" atau bagaimana sehinga kain benner sahaja manjadi satu masaalah pada "dia".

Pada Gayapeneroka hentilah siarkan gambar-gambar dia tu...meluat dah aku....kerana dia mengusik hak kita aku bertambah meluat...

3 ulasan:

Faizal Zakaria's Blog berkata...

Pelik jugak tu..
Mcm mana banner pun boleh hilang :-)















Semalam Adalah Sejarah. Hari Ini Adalah Hadiah.
Esok Adalah Misteri.... Jangan permudahkan
;-)
>>> Blog 1 Malaysia <<<

Duduk Atas Pagar Botol berkata...

Pasal banner pun kalut. Nak bawa ke syurga ke banner tu??

kelambuharimau berkata...

mari join..kita tukar pendapat amacam?aku dulu ahli PAS jugak serupo mu..tapi aku dah tak nak ikut sebab lagi teruk penipunye..bila dapat kuasa

RAKAN BLOGGER